Asiakaspalvelu on muuttanut

Palvelemme osoitteessa Haapaniementie 30. Asiakaskäynnille pyydämme varaamaan ajan etukäteen joko puhelimitse tai sähköpostilla asiakaspalvelusta.

KUOPION VESI TIEDOTTAA:

Asiakastiedote: Rekisteröitymällä tekstiviestipalveluun saat tietoa palvelukatkoksista ja häiriöistä

Kuopion Vesi on ottanut 14.11.2017 käyttöön tekstiviestipalvelun. Palvelun kautta on tarkoitus tiedottaa palvelun piirissä olevia asiakkaita vesihuollon ennakoiduista käyttö- ja huoltokatkoksista, vesimittarin vaihdoista sekä häiriötilanteista. Tekstiviestin välityksellä lähetetään viestin rajallisen merkkimäärän vuoksi ydintieto ja lisätietoja asiasta saa jatkossakin tarvittaessa soittamalla asiakaspalvelunumeroihimme tai sähköisesti Kuopion Veden verkko- ja Facebooksivuilta. 

Rekisteröidy tästä

Tekstiviestipalvelussa on mahdollista valita viestin lähetys tekstiviestin sijasta myös sähköpostiosoitteeseen. Palvelu on käytettävissä myös kerrostalojen asukkaille vaikka asiakkaina ovat taloyhtiöt. Rekisteröityminen on kaikille maksutonta ja numerotietoja käytetään vain vesihuollon tiedotukseen.

Tekstiviestipalveluun on poimittu palvelun käyttöönottovaiheessa puhelinnumeroita jonkin verran myös viestipalvelun tuottavan Tietokouran toimesta julkisista numerorekistereistä mutta poimintatulos on jäänyt huomattavasti odotettua suppeammaksi. Niille, joiden numerot ovat automaattirekisteröinnin piirissä, tulee kuluvan viikon aikana tekstiviesti rekisteröinnistä. Jos rekisteröintiviestiä ei tule kuluvan viikon aikana, rekisteröityminen kannattaa käydä tekemässä itse.

Tekstiviestipalvelun käyttöönotto on ollut vuoden kestävä projekti. Palvelun käyttämissä taustaohjelmissa on tarvittu paljon valmistelevaa työtä, jotta viestit saadaan lähtemään oikein. Sitä työtä sekä ohjelman käytön opettelua jatketaan vielä käyttöönoton jälkeenkin. Parhaiten tekstiviestipalvelu toimii ennakoiduissa tilanteissa. Äkillisissä tilanteissa tekstiviestipalvelu on haasteellisempaa, kun tilannekuvan muodostamiseen menee aina oma aikansa ja tärkeänä osana sen kannalta erityisesti vedenlaatuhäiriöissä ovat edelleen asiakkaiden yhteydenotot.

Lue laajempi juttu asiasta 11.11.2017 ilmestyneestä asiakaslehdestämme www.pisaroita.com.

 

 

 

 

Ryhdy sinäkin veden ystäväksi ja käy tykkäämässä meistä Facebookissa (klikkaa linkkiä).
https://www.facebook.com/kuopionvesi

Asiakaspalvelumme on suljettu 9. - 29.7.2018

Pyydämme, että huomioisitte loma-aikamme ennakoimalla rakentamiseen liittyvien asioiden vireillepanon.

Liittämiskohtalausuntopyynnöt pyydämme jättämään 21.6. mennessä Laura Malolle, joko laura.malo@kuopionvesi.fi tai puh. 044 718 5353.

Liittymishakemukset voitte täyttää kotisivuillamme www.kuopionvesi.fi ASIAKKAALLE -> liittyminen –osiossa. Hakemukset käsittelemme (liittymis- ja käyttösopimusten teko) lomalta palattuamme 30.7. alkaen. Hakemuksen liitteeksi tulevan vesi- ja viemäriasemapiirroksen voitte lähettää PDF-muodossa sähköpostiosoitteeseen asiakaspalvelu@kuopionvesi.fi.

Voitte laittaa myös muita asioita vireille loma-aikanamme kotisivuillamme tai lähettämällä sähköpostia asiakaspalvelu@kuopionvesi.fi. Käsittelemme postin mahdollisimman pian lomalta palattuamme.

Erittäin kiireellisissä rakentamiseen liittyvissä asioissa voitte ottaa yhteyttä verkoston vastuualueeseen, puh. 044 718 5400 ajalla 2. – 13.7. ja puh. 044 718 5315 ajalla 16. – 27.7.

 

 

ITKONNIEMEN VESILAITOKSEN SANEERAUS JA PÄÄVESIJOHDON ITKONNIEMI – KELLONIEMI VERKOSTOSANEERAUS

Itkonniemen vesilaitoksen sekä Itkonniemen vesilaitokselta talousvettä kaupungin pohjoisimpiin osiin syöttävän päävesijohdon saneeraustyöt ja siihen liittyneet käyttöönottotyöt ovat valmistuneet. Saneeraustyöt eivät aiheuta enää vedenlaatuhäiriöitä. Viimeistelytöitä Itkonniemen alueella jatketaan keväällä.

HANKKEEN AIEMMAT TIEDOTTEET