Yhteystiedot
Vika- ja häiriöilmoitukset 24/7
| Vesi- ja jätevesiverkoston sekä jätevedenpuhdistamoiden ja –pumppaamoiden vika- ja häiriöilmoitukset | 029 3712 553 |
| Vedenlaatuhäiriöilmoitukset | 029 3712 554 |
Kiinteistön sisäistä vesi- ja viemärijärjestelmää koskevissa kysymyksissä pyydämme kääntymään vesijohtoliikkeiden puoleen.
Asiakaspalvelu palvelee seuraavasti:
Sähköposti: asiakaspalvelu[at]kuopionvesi.fi
| Laskutus ja vesimittarilukemat, omistajanvaihdokset, puhelinpalveluaika ma – to klo 10 – 13 | 029 3712 550 |
| Laskun maksamiseen liittyvät asiat: MyRopo * | 09 4246 1314 |
| Tekninen asiakasneuvonta, liittymisasiat (liittymissopimukset ja liittymien hinnat), puhelinpalveluaika ti ja to klo 10 – 13 |
029 3712 551 |
| Vesimittarin asennukset ja vaihdot, puhelinpalveluaika ti ja to klo 9 – 11 ja 12 – 14 Sähköposti: mittarointi[at]kuopionvesi.fi |
029 3712 552 |
| Johtokarttatiedot: | Siirry tilauslomakkeelle painamalla tästä |
Asiakaskäynnit vain ajanvarauksella -> asiakaspalvelu@kuopionvesi.fi
Voit hoitaa asioita myös Asioi verkossa -osion kautta.
* Ropon puhelinpalvelu toimii numerossa 09 4246 1314 seuraavasti:
Kuluttaja-asiakkaiden maksuneuvonta ma–pe klo 8–20 ja maksuvalvonta 8–18.
Yritysasiakkaiden puhelinpalveluaika ma–pe klo 8–17.
Voit lähettää Ropolle viestejä 24/7:
- Kuluttaja-asiakkaat: myropo.fi
- Yritysasiakkaat: myropo.fi, Ropo.fi/viesti tai yritysasiakkaat@ropo.com
Puheluiden hinta 029-numeroihin soitettaessa
-
paikallisverkkomaksu (pvm), kun soitetaan kiinteästä verkosta
-
matkapuhelinmaksu (mpm), kun soitetaan matkapuhelimesta
-
ulkomaanpuhelumaksu, kun soitetaan ulkomailta
Kuopion Veden 029-numeroihin soitettaessa puhelu ja jonotus maksaa soittajan oman operaattorin sopimuksen mukaisen paikallisverkko- ja matkapuhelinmaksun verran. Lisäksi operaattori saattaa periä erillisen minuuttiveloituksen, 029-alkuiset numerot eivät useimmiten sisälly operaattorien puhepaketteihin.
Yleensä mpm/pvm maksaa noin 0,18 eur/min -> tämä vaihtelee eri operaattorien välillä.
